Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

H ΕΛΕΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΜΕΛΗ 20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ

                                         ΕΛΕΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ The Make Up Artist



Είμαι πολύ χαρούμενη καθώς αυτο το αφιέρωμα το χρωστούσα στήν παιδική μου φίλη Ελενα καθώς μετράμε πολλά χρόνια φιλίας απο το σχολείο !
Είμαι όμως αντικειμενική σε αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω, η Ελενα πέρα οτι ειναι καταπληκτική σε αυτό που κάνει αγαπάει πολύ την δουλειά της.Μέσα σε αυτο το χώρο που επέλεξε να μπεί το κατάφερε με ενα μικρό βαλιτσάκι και χωρίς να χαιδεψει αυτιά (όλοι ξέρουμε στον κόσμο της τηλεθέασης και των καλλιτεχνων ποσο δυσκολο ειναι να είσαι )!
Μεσα λοιπόν απο αυτο το εκπληκτικό πλάσμα βρισκεται η make up artist το μαγικο χερι ετσι την φωνάζω καθε φορά οπου μόνη της εχει απογειωσει την καριερα της ακομα και στο εξωτερικό!
θα την γνωρισετε παρακάτω και θα καταλάβετε !








 01)FY Καταρχήν πες μου για αυτό το μαγικό χέρι που οταν απλώνει το μακιγιάζ γίνεται το πρόσωπο σαν παραμύθι.


ΕΛΕΝΑ…Είναι επειδή κάθε φορά που αντιμετωπίζω ένα πρόσωπο το προσεγγίζω με σεβασμό και με αγάπη.


02) FY Ξέρω πως έχεις ενα πλούσιο βιογραφικό, εχεις συνεργαστεί με μεγάλους εκδότες καθως και με τηλεοπτικούς σταθμούς.Θες να μου μιλήσεις για τις τόσες γνώσεις σου στο επαγγελματικό μαγικιάζ ;


ΕΛΕΝΑ… Θα ξεκινήσω να σου πω για το πρώτο μου πτυχίο που ηταν στην Κύπρο ΤΟΝΙ & GUY, SCHWARZKOPF Mαλλιά και μακιγιάζ, ηταν η πρώτη μου φορά και ξεχωριστή εμπειρία που ήρθα αντιμέτωπη με την μόδα και την ομορφιά.Ακολούθησε η TRUCCO  και η L'OREAL οπου έμαθα για πρώτη μου φορά τι σημαίνει υγεία η ενυδάτωση και η καλή αναδόμηση με την βοήθεια του κατάλληλου μακιγιάζ για το κάθε πρόσωπο.Συνεχίζω στην Αγγλία μεταπτυχιακό στην TONY & GUY ,γυρνώντας στην Ελλάδα τελειοποιώ τις σπουδές μου με τον αγαπημένο μου δάσκαλο Freddy Kalobratsos (M.A.C).Στάθηκα πολύ τυχερή γνωρίζοντας τον μέντορα μου Βαγγέλη Θώδο (STILLA) και είχα την τιμή να συνεργαστώ δίπλα του στην STILLA.Μετά απο την εμπειρία μου στο επαγγελματικό μακιγιάζ ήθελα να ανοίξω τα φτερά μου στον χώρο της μόδας των περιοδικών καθώς και της τηλεόρασης,έτσι ξεκίνησα το μεγάλο μου ταξίδι στις εκδόσεις ΛΥΜΠΕΡΗ στις εκδόσεις ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ στους τηλεοπτικούς σταθμούς ALPHA TV, ANT1 TV Ελένη Μενεγάκη και Θέμο Αναστασιάδη ενα τηλεοπτικο για την BIOLIFE και τώρα συνεργάζομαι με την Ιταλική VOGUE , με έλληνες σχεδιαστές και φωτογράφους επίσης αναλαμβάνω τις ομορφες στιγμές της ζωής,είναι ο Γάμος και η Βάφτιση.





03) FY Μετά απο μια δύσκολη μέρα φωτογράφισης,μακιγιάζ σε νύφες show και ολο το πακέτο το καθημερινό που αναλαμβάνεις,τι ειναι αυτό που σε χαλαρώνει στο τέλος της ημέρας ;



ΕΛΕΝΑ…Αυτό που με χαλαρώνει είναι η αγκαλιά του άντρα μου.



04) FY Το motto σου ποιο είναι ;


ΕΛΕΝΑ…Κάθε γυναίκα είναι μοναδική για αυτό έχει δικαίωμα να είναι όμορφη ανεξαρτήτως απο ποια χώρα είναι και τι ηλικία έχει.Αγαπώ την δουλειά μου και είμαι ερωτευμένη με αυτήν.









05) FY Πως μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου ;



ΕΛΕΝΑ…Εχω δική μου ιστοσελίδα καθώς σελίδα στο facebook θα χαρώ πολύ να μοιραστώ τα μυστικά της ομορφιάς μαζί σας.


 www.elenavasileiou.com



 https://www.facebook.com/vasileiou.makeup





06)  FY Ο τιμοκατάλογος σου είναι προσιτός για μια γυναίκα στην εποχή της κρίσης ;



ΕΛΕΝΑ…Eιναι πολύ προσιτές οι τιμές μου και απευθύνονται προς όλους.Και ξέρεις τι άλλο σκέφτηκα; Προσφέρω για την ομάδα fabulousYOU που αγαπώ ιδιαιτερα(στα μέλη της) όλες μου τις υπηρεσίες με εκπτωση 20%.









07) FY Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτήν την όμορφη συνέντευξη να συνεχίσεις να σκορπάς ομορφιά και λάμψη.


ΕΛΕΝΑ…Σε ευχαριστώ μέσα απο τα βάθυ της καρδιάς μου και νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη που είμαι μέλος σε ένα απο τα καλύτερα groups του FB  μας κρατάει καθημερινή συντροφιά και ανάγνωση !











απο Catherine Constantinidou

































2 σχόλια:

  1. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΓΕΝΗΣ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ. ΠΗΓΑ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΥΦΙΚΟ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΤ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΝΥΦΕΣ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΠΟΛΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΚΤΛ ΚΤΛ. ΧΩΡΙΣ ΝΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΖΗΤΗΣΕ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 5 ΛΕΠΤΑ 100 ΕΥΡΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΑΤΜ ΤΣΕΠΩΣΕ ΤΟ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ ΕΚΑΝΕ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΕ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΗΣ. ΑΦΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΜΑΚΕ UP ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΥΛΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΟ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΥΣΙΚΗ ΤΡΙΧΑ ΑΛΛΑ ΜΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΑ 300 ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΜΟΝΟ 200. ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: "Α ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΙΣ ΔΙΝΩ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ...". ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ Η ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ 200 ΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ. ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑ ΣΤΟΝ ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΘΑΦΑΙΡΟΥΣΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΩ ΑΣΠΡΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΒΑΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΕΧΩ 100 ΕΥΡΩ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΩ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΖΗΤΗΣΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΚΙ ΕΦΥΓΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!! ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς να θέλω να πω την δική μου τραυματική εμπειρία το μακρινό 2012 (γιατί εγω την πάτησα και την χρησιμοποίησα για νυφικο μακιγιαζ ) επιβεβαιώνω την παραπάνω μαρτυρία. Η κοπέλα σε εμενα φανηκε οτι ήταν ασχετη πονηρή εκανε αλλα αντι άλλων στο μακιγιαζ . Δεν εμφανιστηκε για το ρετους που ηταν μεσα στο πακετο και πολλα πολλά άλλα . ... που δεν θελω να αναφερω.

    Απλά μακρυά της !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή